Smooth criminal.

Jag har fått lite (mer?) färg nu, tydligen, Lisas kommenterade när jag låste upp ytterdörren åt henne. Det första hon sa:
- Har du bränt dig eller?

Och ja, solen stekte och gassade på rätt bra i loning. Där jag och K spenderade dagen. Fejjan och framsida kropp har en liten röd nyans nu. MMMMmm.
Godtagbar bad-temperatur där med om ni vill veta. Tyckte jag iallafall (höhö)... 


Imorgon tänkte jag glassa vid pappas nybyggda brygga. Kanske följer Lisa med. Kanske ensam - med Barack Obamas bok som lässtoff (3 pocket för 169:- på pocketshoppen gillar jag), två kapitel in i boken ser det lovande ut.
Har spanat in lite olika väder-sidor nu, inför GF, men inga "spår" samma. Svårt att veta vad man ska vänta sig. Så det kanske är lika bra att vänta sig regn på onsdag, som en sida visar, OCH regn på fredag/lördag som en annan sida visar? Pessimist, javisst!


Den här är så dåligt SKÖN (spec 1.53-1.54-delen, hah!):


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Höhö jag tyckte faktiskt att det va ganska varmt iaf :P



Och det dåliga vädret gör ju inget, eftersom vi förhoppningsvis är långt bort från det svenska vädret på måndag ;-)

2009-06-29 @ 19:06:49
URL: http://kerstinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0