Forever and ever.

Jag tänkte det var dags för en ny mobil, då min nuvarande:
- dör, av annan oklar anledning än batteribrist, lite då och då.
- gör mig tokig, när jag inte hör vad folk i andra änden säger.
- dör AV batteribrist, MINST en gång per dygn. Lika med att jag måste recharge MINST en gång per dygn.
- är allmänt seg
- blir ännu segare om jag vill ha möjligheten att välja bland lite olika låtar att spela mellan. Fast även om jag vill välja bland lite olika låtar att lyssna på kan jag ju bara lyssna på dem i cirka 20-30 minuter. För, sedan måste jag spara på batteriet, som ändå bara håller en halvtimme till... Utifall att någon skulle ringa, men det förståss, då har jag en max-tid på 5 minuter..

Därför har jag införskaffat denna pudding.
Om den är bättre? På papperet ser det ju faktiskt så ut. Men tiden får utvisa.

Se hela bilden


Snygg är den ju, inget snack om saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0